2015 m. sausio 27 d., antradienis

Sužadėtinių kolekcija "Fantazijų pasaulis"

Neseniai mūsų "Mados areną" sudrebino naujas žaidimas "Fantazijų pasaulis". Nemažai žaidėjų jo laukia vien todėl, kad jame galima gauti daug daiktų nemokamai, kas ne visada pavyksta iš kitokių tipų žaidimų. Bent jau aš jo laukiu todėl, kad jame būna daug įdomių, nekasdienių drabužių. 
Dar ne per seniausiai džiaugėmės Helovino progos drabužiais iš to paties teleporterio tipo žaidimo, o štai dabar kūrėjai siūlo įsikūnyti į daugelio mylimus fantastinio pasaulio vaikėjus. 

Šiandien sulaukėme dar vienos džiugios žinios - sužadėtinių drabužių kolekcijos ir šukuosenų bei sruogų papildymo. Tikriausiai, šie daiktai bus laikini, kaip ir pats "Fantazijų pasaulio" žaidimas. Todėl vis dar sužadėtinių neturinčios žaidėjos dabar turėtų graužtis nagus. 
Nebent...nebent man vienai ši kolekcija taip labai patiko, o kitoms ji nepadarys tokio didelio įspūdžio.
Kviečiu ir jus apsižvalgyti po naująją sužadėtinių parduotuvę.
Uch, kokie vyrukai, ar ne? 
Tikriausiai, daugelis nesupras, kodėl aš čia taip alpstu nuo šių drabužių, bet kiek geriau mane pažįstančios be abejonės pasakytų - šukuosenų. Taaaip, jūs tik pasižiūrėkite, kokie plaukai! Jau abi šios plaukuosenos bei plaukų sruoga ramiai guli mano sužadėtinio grožio salone. Ir abi šukuosenos viena už kitą geresnės. Ach, tebūnie palaiminta ši diena. Galiausiai nuskilo ir Liambai...na, Justinui. Pagaliau kažkas mano skonio. 
Taip pat labai apsidžiaugiau dėl Thranduil'o karūnos. Vos tik paskelbė, kad bus žaidimas, susijęs su filmu "Hobitas", jau įsivaizdavau, kaip gerai ji būtų atrodžiusi ant lėlių galvų. Magiškai. 
Ir dar turiu būtinai, būtinai pagirti odines kelnes bei aksesuarus: žiedą ir sages. Labai mažai pas sužadėtinius aksesuarų, o jų papildymas visada laukiamas.

O kaip jums naujoji sužadėtinių kolekcija? :)

Fantastiško likusio vakaro, mielosios ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.